chapter 10 survivor

japp en dag utan att ha en pojkvän, jag har inte gråtit en sekund, inte tänkt tillbaka och sett ledsen ut.
men varfrör ens skriver jag det här, jag har inget att vara ledsen över? jag är inte intresserad av hnm längre, och jag känner ingen empathi alls för hans ställe. han har gjort sitt, han har bettet sej illa, dissat mej ett flertal ggr, och tusen saker till. jag är fri från stefan, stefan är fri från mej. det var så det skulle bli tillslut av den här månaden kände jag på mej.
den här gången är det ingen idé att han kommer tillbaka med bengaler på en strand och överaskar mej med sånger. för att jag kommer svara nej. för det finns inte han och jag längre.
visst jag är inte lycklig inte idag, inte nu men kan bli, men inte idag och jag är lååångt ifrån olycklig.
tack för 9 månader nu ska jag dra ut
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0