chapter 11 såg dubbelt

japp  nu ere lördag och solen steker och jag och jennifer glassar och chillerillar i hennes pool.

igårkväll kan jag inte berätta så mkt om eftersom jag inte kan komma ihåg mkt av de..
en sak kan jag säga er att köp aldrig typ bagdad sprit i keffa flaskor från en kort ful blatte i granängsringen vid tyresö centrum, han är seg, man här nästan inte vad han säger och hans sprit är säkert hembränt. livsfarlig.
jag ska aldrig mer dricka vodka, jag kör på alkoläsk ist det är crazy och fett kefft me vodka..
jag kan komma ihåg att jag såg dubbelt iallafall, och små saker men dom är bara onödiga.
jag ramlade av johans moppe, vi körde väldigt sakta hem, jag ringde upp en grabb och sa att jag älskade honom, ..hmm.. ne sen kommer jag inte ihåg mer, jo att vi hade det lite kul iaf, jag hade!

och idag vaknade jag upp hos jennifer bredvid henne , mike o sean låg på golvet maha!
jag började med ett kallt uppiggande dopp i den 21 gradiga pooooooooooolen. yeah
vi stack till 29an och klunka cola och åt sallad.

ooooh det är så sorligt! mitt ex kommenterar min blogg, han tror att han kan lära upp mej hur jag ska uppföra mej..lol?
jadu stefan ska jag skriva ngn siffra om dej jag med?
1. strula inte med andra än din flickvän
2. ljug aldrig för flickvännen om sugmärken
3. om du är lack över ngt som inte flickvännen gjort utan det är faktist ngn helt annan somgjort dig pist, låt inte ilskan gå ut över henne och om det nu har hänt. be om ursäkt.
 kolla jag vet att du inte kommer uppföra dej fint efter siffrorna, eftersom liksom när har du börjat lyssna på andra än dej själv? precis.
skriv en bok stefan.

idag så ska jag faktist bara ha en hederlig filmkväll hemma hos mej och bara mysa med vänner och lillebror! yeah
ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

SUG MÄRKEN, trodde iallafall man hade växt ifrån det när man grå i 9:an ..

2007-08-29 @ 15:21:59
Postat av: Robin

Schysst diss ;)

2007-09-02 @ 13:51:30
Postat av: sandra

ooooo vad han blev dissad

2011-02-11 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0