chapter 6

jora igår så började man dagen med laserdome (nörd jag är)  med några homies, jag var sämst as usual och sebb var bäst även fast han var minst och dessutom full maha.
sen åkte alla tillbaka till tyresö again.
2 av mina kära väninnor wilma gyllner och lisa jonsson kom på besök vid sex sju och skulle senare på kvällen vara med på kalas på kära notis (notholmen)
sen ramlar det in lite mer vänner och vi ska börja dra oss ner till torget, jenifer ska köpa cola jag köpte chips och ngn köpte choklad och sen stog vi på busshållplatsen i väntan på 175an som skulle komma om 30min..men sjävklart så lyckas vi ragga upp en "ej i trafik" och liftar till tyresökyrka yeah!

vi kommer fram till notis och klockan är nu tio elva och jag och ngra till går till cafét där det finns toalett och sean kommer fram till mej när jagsitter på en bänk vid duschen (duschen är inte på!) och han ger mej min mobil och säger att det har ringt, ngn anton hade ringt.
jag ringde upp och pratade med han ett litet tag har inte träffat den kisen på ett tag nu, han är verkligen världens gulligaste han är så trevlig så.
en annan lisa ropar på mej och ber mej komma till henne men jag ville inte så satt kvar, men sen säger ngn att nathalie har ramlat i vattnet och jag la på direkt och sprang till igenom en liten "skog" jag snubblade som fan eftersom det var massa rötter som tog tag i mina fötter så jag ramlade, men kravlade mej snabbt upp igen för att komma fram till lilen som låg på en filt på berget med tre stycken runt henne som kramade henne och jag sliter bort ngn som hålle rom henne och lägger mej bredvid henne och kramar om henne hårt.
jag börjar gråta och håller hårt och sa att jag trodde hon skulle drunkna jag var as rädd för att hon hade gjort det, jag vet inte om det är lätt att simma när man är full, har aldrig försökt tänker inte göra det heller hoppas jag. dessutom var det ju inte så himla varmt i vattnet så kanske inte så mysigt dåra..
men natta får hjälp av alla homies och hon får nya kläder, jag sliter av mej minn tjock tröja och sätter den på henne.

olyckligt nog har natta spytt på hela mitt vänster be och jag vill inte gå runt och stinka spya så jag tar av mej yeansen och går runt utanbrallor. erik och kevin åker me moppe och hämtar mjukisar åt mej tack så mkt!
haha medans jag gick runt med en sjal runt midlan så hade jag gått och sagt "things go wrong when you party naked" maha jag var ju inte helt naken, och det var tur att det var så mörkt där så inte behövde se mina feta ben!
jag får nya byxor, nathalie får sjuts till en busshållplats där som väntar på mej.
jag tokigt nog bestämme rmej för att kubba hela vägen till busshållplatsen i mörkret..jag såg ingenting, jag sprang ner i diken hela tiden kommer jag ihåg det var ca 1km till busshållplatsen och då en dragen 15årig tjej med alldeles förstora mjukisar och ett linne springande i mörkret alldeles sjävl igenom hela slottsparken..det var jätte läskigt men jag ville bara komma fram till natta så hon kunde få komma hem.
när alla är samlade vid busskuren så har jennifer tappat sitt batteri till sin mobil och jag pratar i tele med min farsa som är på kräftskiva..

min och nathalies sjuts hem kommer och däri sitter hennes mamma och två andra och en hund.
vi kommer hem och jag fixar vatten och en macka åt nathalie kommer snabbt in i rummet där hon och hennes mamma ligger och pratar, nahtalie är invirad i sitt täcke och gråter.
sen snackar jag och hennes mamma lite grann om vad som hänt och så sen somnar jag och nathalie.

och nu sitter jag här hemma och skriver dethär, natta bli inte sur för att jag skrev upp det här men det är inte så många som läser min blogg, men jag vill bara skriva att jag älskar dej nathalie, du är världens finaste nathalie
ciao

Kommentarer
Postat av: Nathalie

men sötnosen, jag skulle aldrig bli sur på dig ^^
du är underbar vän och jag hoppas du vet att jag aldrig skulle göra så om jag va nykter,
Älskar min bella . <3

2007-08-18 @ 17:09:35
URL: http://beingmee.blogg.se/
Postat av: Kung Stefan

Är det värkligen värt att dö för ingenting?
Jag tror nånting är knas med dej Nathalie, du roppar på hjälp men ingen ser, jag förstår ditt beteende till en viss del, men tänk dej för du har dina vänner, hitta nånting värt å leva för precis som jag gjorde när jag var typ 8 bast, AIK å lite senare även Boysen, visst du kanske inte lever för samma sak som jag men hitta nått så ska du se att saker å ting blir lättare...

2007-08-23 @ 23:43:05
Postat av: Nathalie

Jag har grymt mycket att leva för redan, Bella är ett exempel, har vänner att leva för jo, att ta livet av sig ser jag som sista utvägen, när inget annat går inte enns kämpa vidare. och när man druckit tänker man inte klart, verkligen inte, speciellt inte jag, så att jag hoppade i vattnet har inget att göra med hur det är i klart tillstånd, inte för min del.

2007-08-24 @ 18:27:02
URL: http://beingmee.blogg.se/
Postat av: isabella (blogg ägare)

stefan du är ju dum,

2007-12-07 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0