chapter 8 vanlig dag

igår så vaknade jag upp hemma hos min kära väninna stephanie alldelels själv faktist, peffie har börjat gynmasiet och hennes pappa jobbade så det var bara jag i den otaperade lägenheten.
så jag satte mej framför tv och pressade playahead mellanåt.
när peffie kommit hem så berättar hon om sin dag på gymnasiet men jag måste snabbt kila iväg för att träffa en homie i stan.

jag vet inte vad det är med mej men jag var nervös som tusan innan jag träffade hnm men men tillslut kom han fram och jag hoppade till för att jag var så överaskad, även fast jag redan visste att han skulle komma och jag väntade på hnm.

vi åkte och fikade på café 60´s  som är ett riktigt mysigt ställe, bortsett från att jag inte fick min islatte som jag beställt så vare nästan perfekt, vi satt på övervåningen vid fönstret och pratade om allt möjligt, allmänna grejjer.
efter vi fikat klart så ville han hem men jag ville sätta mej på stureplans fylle bänk men ingen av oss fick som vi ville så vi gick runt på östermalm istället.

senare på kvällen så ringer grabbarna från tyresö och undrar om jag vill grilla me dom vilket man aldrig tackar nej till om man inte är på date med johnny depp förstås.
så jag åkte till tyresö och sa ajdö till min kära vän som jag spenderat nästan hela dagen med. vi hade det riktigt trevlig, charmig kille.

jag har nått gullmars och det är femtio minuter kvar tills min buss går till tyresökyrka, men jag tar istälelt en buss som går mot Tcentrum och får sjuts av sean på moppen.
istället att komma själv med moppen så kommer alla grabbar me mopparna så åker vi till statoil, kirrar godis och tankar. Påvägen hem så ere race till trampo (raksta) där vi har resten av folket.

när vi är framme så halvnakenbadar det tre stycken 18åriga finnarsom åkt till sverige för att tälta, och typ fyra 14 åriga tjejer som man "känner" genom skolan.
jag halsar min tre cube, fast första kan man inte säga att jag halsade..det var mer fördricka typ.
efter jag tryckt i mej 5.6 vol cube så mår jag skit, jag vet inte var det var men jag hade inte käkat på hela dagen och jag har ju inte suttit still en sekund på hela dagen heller. jag går iväg en stund och är för mej själv.
ngra frågar hur det är med mej och jag ber dom känna på min puls som går i 180 och jag har jätteont i "Lungpartiet"
btw sebastian som var där med han tyckte jag hade väldigt roliga ordval när jag var dragen. 
jaja det slutar med att jag spyr och mår mkt bättre och därmed börjar min socialitet med badgrabbarna och snackar allmänt.

vi hade det kalas. fast tiden gick och jag måste ha sjuts hem, och oturen tog min mobil påväg hem på moppen..
jag kom på det när jag kom hem men orkade inte gå ut igen var så jävla trött så ringde det enda nummre tjag kan komma ihåg i huvudet, erik jonsson wigger och han får ringa sean och säga att jag tappat min kära mobil
jag hoppas han gjorde det nu också.. jaja bara så ni vet så längtar jag efter julen
ciao

Kommentarer
Postat av: Stephanie

ååh så trevligt bellsi. Lycka till med uppropet imorgon! pusspuss

2007-08-21 @ 17:35:37
URL: http://peffies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0