chapter 9 det räcker

DEL 1
idag börjar man skolan då.. det är ju inte lika kul

mm min så kallade pojkvän använder sin kalla sida den här veckan ..
okej jag vet att man inte ska tro på föralltid men han har nästan alltid sagt att han ska finnas där, fast han är ju nästan aldrig där?
vill han ljuga för mej, tycker han om att använda falska meningar som kan betyda mer än mkt om det vart sant?
och nu med det dissandet han har för sej betyder det att jag också ska undvika honom med?
jag vill ju igentligen inte dissa hnm som han gör med mej tack för att jag vill inte bli behanldad som han beter sej just nu. jag vill bli behandlad som jag behandlar andra.. eller nej där ljög jag jag är rätt taskig ibland, aja skit i mej det handlar inte om det jag menar att om han fortsätter såhär kan det sluta med att han får tillbaka samma sak från mej, what goes around comes around.. eller antagligen för jag pallar snart inte mer med hans sett att visa att han är det han tänker på. jag är bara trött på det, det räcker.
jag tror inte att han fattar att han förlorar mej på det här settet, men det kanske är dt han vill med allt det.
jag vet ju faktist inte, han vägrar ju snacka med mej. jag saknar dej stefan franzén, det gör jag, fine om inte du saknar mej men jag vill inget mer än somna i din famn just nu och bara le för att jag är din..för det kunde jag göra förut och jag vet att jag vet hur det känns men för tillfället kan jag inte komma ihåg känslan.

jaja jag ska till skolan puss på er alla
ciao


DEL 2
okej nu har jag bestämt mej, stefan det är slut nu jag orkar inte vara tsm med dej längre.
du är för kall för att jag ska kunna ha viljan att tycka om dej.
jag älskade dej förut för den du var och grejjer, men  nu är du ju fan en helt annan person,
den personen tycker jag itne om alls.
ciao


DEL 3
så då var det avklarat.. eller avklarat.. gjort helt enkelt, han tog det som ingenting. men vad ville jag skulle hända?
jovisst vill man se lite ånger och ödmjukhet osv, men han tog det som om jag skulle säga "jaa du jag kan inte hitta min sko du råkar inte ha den i bakfickan?" .. eller nått
han blev nog lättat och känner nog sej ganska fri, jag vill skriva "bara han är glad" men så är det inte.. det är så att bara jag är lycklig. jag är inte lycklig. inte nu. kan bli ofc. men inte nu.
ciao

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du kommer bli lycklig med tiden älskling,
underbara isabella weski du gör min vardag, min helg mitt liv älskar min bella

2007-08-23 @ 12:38:19
URL: http://beingmee.blogg.se/
Postat av: Kung Stefan

Jadu avklarat, stoltenheten som bara finns i sådanna ögomblick? Jag sa till dej redan från första början, jag e ingen bra grabb, jag menade det jag sa redan då, jag är inte bra, men en sak, som jag aldrig kommer att svika lr vara fittig mot, det e Grabbarna å AIK
Kärlekn Kommer, Kärleken Går, Men min kärlek till Gnaget den består
Du kmr med stor säkerhet hitta en ny grabb innom en vädligt snar framtid, en grabb som kommer att göra dej lycklig, Anton t.ex. men du ska få ett råd, saker du ska tänka dej för innan du säger.
1. Berätta aldrig om dina polare snackar skit om han som t.ex. Lisa gjorde om mej
2. Berätta inte för honom om t.ex. Sean tyckte jag var bättre.
3. Berätta inte för honom om våra stunder, han kmr känna sej skumm
Tack för tiden Isabella, nästan 9 månader, d var mycket bra stunder tillsammans å mycket skit.
Tack
// Stefan ''Kunglig-Gud'' Franzén

2007-08-23 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0