chapter 36

hela höstlovet var asmysig! och jag tog moppekort igår, det var inte jätte svårt men inte jättelätt heller.. skakis eftersom jag är nästan rädd för allt som handlar om prov.
jaja man fick ha 7 fel av 35 frågor och fan jag måste väl bli godkänd så svårt var det inte maha.

på kursen fanns en tjej som vart hemma hos mej för ett tag sen kom hem till mej mitt i natten av ngn unik anledning, en annan tjej visste alla jag visste var osv. astrevliga, och skönt att ha ngn att kunna snacka med under 7 timmars astråkig mopedkurs!

resten av lovet har ju bara vart gos med simon helt ubermysigt! <3


här är en keff bild från första fredagen på höstlovet..

image20


ursh skola imorn..hata


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0