chapter 37

efter en hel dag koncetration och styrka (50 min) så vare tok chill med josefin och amanda.
vi åkte till centrum och softade gärnet, började med att kollarunt litegrann i lite affärer, WOW..
och jag gjorde ett fynd! eller tre faktist, jag köpte två par örhängen och ett halsband med ett hjärta som man kunde öppna, ni vet så man kan lägga två bilder i? som jag ska ge till min lillasyster i julklapp btw. as sött alltihop och det kostade bara FREAKY FICKING 47.50 kr! i vanligafall skulle det kosta ca 180spänn okej det var inte överdrivet mycket det heller men jag fick allt under 50lappen då blev jag glad :)

nu efter långshopping (ironi) så väntar jag på att simon ska ringa upp "kalas!"

ursh men jag har blivit hostig och snuvig, måste ha mer kläder på mej så jag inte blir sjuk.
det är det hemskaste, att vara sjuk håller mej helst borta från det.


en bild från första fredagen igen inte i nyktert tillstånd tyvärr som ni kanske ser..
image21

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0