chapter 39

det känns som om skallen är uppstoppat med isolernings kuddar.. det snurrar och huvudet är tungt som ett bowlingklot.. jag har druckit tre-fem koppar varmt vatten med honung och ingefära ffs jag borde vara pigg. förut var det lite gott med det där teet, nu är det fett avtändande. hungrig är jag inte och har ingen lust att äta, är inte sugen på ngt nu.
får ångest av att stanna hemma eftersom man missar minst tusen saker som händer i skolan blaä.. och det betyder att jag kommer ligga mer efter än vad jag redan gör nu buhu, jag vill inte sova heller det är skit tråkigt.. men guva jobbigt det är att vara inte-frisk, jag är inte sjuk men är påväg att bli, men jag ska stoppa sjukan att komma!

jättegammal bild men jag känner mej lika risig som jag var på bilden..
image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0