chapter 40

jao sitter här och chillerillar ska plugga snart.. jag har fått reda på att jag har kapacitet för att nå VG i mattematik (skryt på pajas) så bangar inte på att plugga lite till och skaffa ett! så nu får fan tönten i mej visa sej lite och se till att plugga fan!

helgen har spenderats på josefin på fredagen, lördagen var jag med simon som sov hos mej. på kvällen stack han och jag till peffie där vi kollade på sjätte sinnet, det är skön den filmen den har en handling inte som asläskiga the grudge typ sånt suger. och så säger jag bara för att det är så läskigt så jag ser inte så mycket i fimlen eftersom mina händer täcker för hela ansiktet!
förut, typ 2 år sen så vare jag som aldrig  var rädd för märkret liksom, fan ska man vara rädd för det för det är ju bara fånigt tyckte jag, och skräckfilmer var bara roliga. men nu fan ursh det är hemskt att gå hem från busshållplatsen för att det är mörkt och ensamt och att somna på natten när man sover själv är asjobbigt alldeles tyst och ensamt, och skräckfilmer är det läskigaste jag dör när jag ser spöken monster aliens i filmer! som tur är alltid simon med så jag kan gömma mej i hans famn varje gång ngt läskigt kommer :)

och fan kom vintern ifrån? helt plötsligt är det snö kvar på marken och det är svinigt kallt ute!

bilden är från förra årets snöfall men det är säkert lika kallt som det är ute nu! ...
image26


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0