chapter 41

idag skola igen.. buhu

efter det så trallade jag och amanda till tyresö centrum och chillerillade med fika och lite touch shopping och smink provning, oh shit imorn är det 2 månader med simon..och vi hade bestämt igårkväll att vi skulle komma på ngt under idag och sedan säga på kvällen till varann i telefon vad vi hittat på som vi kunde spendera tisdagen åt med varandra..och verken simon eller jag hade hittat på ngt galet.. eftersom vi gått på bio tre ggr och resturant ngra ggr, visst ere alltid lika kul men man vill ju ända göra ngt annat, fast jag bangar inte på bio igen med resturant! bara jag är med honom så är det perfect.

fast vad jag ska ha på mej är ett större problem..jag kommer ju byta kläder typ fem ggr innan han kommer..undra om jag ens blir nöjd med det jag har på mej när han kommer.. shiet
aja jag får hoppas på det bästa, fast som innan bara han är med så är det perfect.

WISH ME LUCK!



bilden är på ngra änglar som står i mitt rum som gudar..
image27


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0