chapter 43 tisdagar med simon

tisdagen med simon var askul :) han kom hem till mej först så fick jag en present, ett halsband med ett hjärta jätte fint verkligen! så sjukt gulligt jag har aldrig fått ett halsband av en kille, eller jo men jag fyllde elva år och det var av min barndomsvän .. fast jag har aldrig använt det, menmen.. det räknas inte, simon räknas.
vi åkte in till stan och såg "The heartbreak kid" den var as skön! (SE DEN!) han bjöd.. men nästa gång ska jag få göra det!  och eftersom det var så många platser lediga och jag och han kom in först i biosallongen så kunde vi välja själva vart vi ville sitta, det blev en skön plats tillslut. 
sen åkte vi hem till mej och gjorde våfflor, på hem vägen var det lite snöbollskrig, iskallt! 
jag har stockholms finaste pojkvän, världens finaste pojkvän. <3

ciao
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0