chillerill helgisch

I fredags så skulle jag på fest men det blev ofc inte av, jag var i stan ett tag innan ifs. träffade filippa och hennes pojkvän, jag var där med erik och roberto vi kollade i ngn affär, roberto tog hål i sitt andra öra (han hade redan i högra)  vid sex-sju stack vi hem och fixa oss till fest, som senare inte blev av pga halsfluss.
simon sov hos mej myspys!
på lördagen så hade simons familj middag med ngra gäster och vi kollade på filmen man of the year och Bilar. den där bilar filmen var lätt rolig, as skön faktist.
jag sov hos simon myspys!
& idag vare bandymatch emot de mest-tagande-poäng laget, fast lätt så vann simons lag *stolt.
nu sitter jag och funtar på att pluggisch men det kommer vekrligen inte bli av eftersom jag är ett sådant slappo

image31

GODNIGHT STOCKHOLM

Kommentarer
Postat av: jaag ,/vendela

Va med när du tog kortet :P

2007-11-26 @ 19:06:49
URL: http://vednelito.blogg.se
Postat av: -11-

Vendelito.blogg.se....

2007-11-27 @ 19:50:26
Postat av: Anonym

Tjena din jävla hora! Fan vad feg du är, man får ju inte ens en chans att svara på PA. Sean har bergis sagt åt dig vad du ska skriva, eller hur?

2007-11-30 @ 18:44:50
Postat av: isabella

hej på dig med wanker! nej jag ville inte prata med dig faktist, bara få det klart för dej att du är ett retard som inte har något liv. sean har inte sagt ett skit om att jag ska skriva till dej, jag bestämde mej för att göra det själv. och det där med att du gör en fakepa om sean sluta upp med det du är ju fan pinsam :S

2007-12-03 @ 07:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0