önskelista shopping

idag vare tråkig skola men efter så taggade jag och wigger till stan eftersom min mamma ville at jag skulle göra en önskelista på saker som jag vet vart,vilken stolek och hur den ser ut, typ.. så han och jag lallade runt och kollade kläder överallt, asnajs. sen fick jag på hnm en mouli tröja och ett par lite mindre tajta byxor, det var as fräscht på hnm, men han har valt wiggerstyle så.. men det är asnajs det med!
jag skrev inte upp mkt.. typ svart mouli tröja S, fred perry svart med guldkedja, och ngt konstigt från H&M ..
jag letade efter, ngra asfräscha klännigar, skinnhanskar, mössa, söta fluffiga tofflor och typ ngn fin väska men hittade inget som jag fastnade för direkt.. får leta mer imorn! :D YEAH! får se om jag får åka själv eller om ngn kis vill följa med, jaja nu ska jag sova, klockan är bara 22.07 men tjockt skönt att sussa länge.. GODNATT STOCKHOLM!









ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0