seg söndag

imorse vaknade man upp med simon brevid sej, alltid lika härligt <3
nu har jag försökt att plugga, matteboken ligger öppen framför mej nu men jag kan inte ett skit, jag är verkligen värdelös på det här kapitlet.. känns inte så jävla toppen eftersom vi ska ha prov på det på onsdag.
fan, letat efter ngn dans som intresserar mej hittade än nu ere bara för mej själv att ta mej an och börja på den och gå ut hela terminen. jag är den sorts person som startar upp ngnting men sen efter ett tag lägger av för att jag är seg och de känns som om jag inte är nå bra alls, hänt så me de flesta sporter ; fotboll, hockey, bandy o streetdance.. jag hoppas att jag tycker om den här dansen som jag tänkt att börja på nu, föfan!

yeah


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0