chapter 22 tjux

nu sitter jag här hemma gick ifrån skolan är as trött.. så trött så att jag inte ens orkar vänta på en sida i franskaboken.. blää
igår så  var jag med älsklingen hemma hos honom och gosade i några timmar såå mysigt!
ja det var ju tre veckor igår med den bästa hoppas på att det blir mångamånga mer!
simon är så mysig av sej så man blir alldeles varm i hela kroppen, jag skulle kunna bara ligga ner och vara med hnm hela dagen lång han är så underbar.
idag har jag gymnastik..kommer komma hem vid åtta säkert..ursh jag som är så sliten, och liten maha

ojoj i helgen blire clubfest tråkigt att det är just på största fjortistället, och är endå det minsta stället jag har dansat på iaf! det är ruskigt mkt fjortisar där, jag har inget emot fjortisar helt okej.
när jag går på clubfest dansar jag hela natten lång, istället som andra brudar, oftast killar! går dit för att få ett strul, omg desperat, och de flesta killar kan inte ens dansa? dom bara går fram till en tjej bakifrån och tar händerna på höfterna och sedan vänder dom oss om fort så att vi inte ska se hur dom ser ut och trycker in sin tunga i våra munnar och tror att vi ska hänga på?
okej.. om ngn kommer bakom mej och tar mej på höfterna brukar det alltid sluta med att jag tar bort dom och fortsätter dansa med mina polare som dessutom är mkt roligare, så jävla patetiskt tycker jag själv att smyga sej fram bakom en och "dansa" igentligen trycka sej emot våra rumpor, kanske inte alla andra tycker som jag men det här är min åsikt om hur killar raggar upp strul på dansgolvet, omg. killar skärp er!

jag bara tänkte på att
mkt är fjortis stämplat, jag har 96 yeans, dom är as snygga tycker jag, och alla med "hata 96" teamet på playahead.se .. men lyssna på det liksom? det är ett par jeans palla, som är dessutom snygga okejokej det är det nya scala,JL märket typ     whatever men hata ett par jeans är väl lite att ta i tycker jag..
och hur man sminkar sej spelar väl ingen roll eller? om man sminkar sej mkt eller lite det bestämmer man ju själv..visst kanske det ser överdrivet ut med mkt smink men man kanske är lite överdriven låt den vara det då jag förstår inte bara vad det är för fel på det..
som ni killar, ni får inte ha stone.island kläder om ni inte "står" för dom, för då får ni stryk eller så blir ni av med tröjan,kepsen det är också lite som fjortis grejjer.. (det är fett synd för att S.I är jävligt snyggt märke)
om du är kille och har en snygg uppdragen tröja(ända till halsen) och en as snygg burberry keps och kanske ett par fräscha fred perry skor vita ofc - det spelar ingen roll om du är emot att slåss eller shysst whatever du riskerar mkt att få pisk av större grabbar.
om du är tjej går runt med 96yeans och kanske en ksss tröja en friis väska och lite mkt smink med rufsigt hår  porrblondt ofc -  (de positiva med det här är ju att du inte riskerar att få stryk) men sneablickar och kanske en och en annan tråkig kommentar lite högt till dej om dej. vissa tjejer tar illa upp väldigt lätt ibland, kanke inte märks på utsidan just när smällen kommer men det svider kanske inuti, men vafan man vill ju inte ändras pga ngn annan åsikt, och det tycker jag inte heller man ska, om man bara har ngt dumt att säga eller göra så kan man ju lika gärna låta bli.. det leder inte till ngt posetivt oftast 

jaja ciao

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Bra bella! Lungt dit bästa inlägg!

2007-10-10 @ 22:23:27
URL: http://peffies.blogg.se
Postat av: Goode

Den där bella har alla rätt i detta inlägg.

2007-10-10 @ 22:38:22
Postat av: Anonym

Burberberry keps får du inte spö för att du har, vanliga jävla randoms som springer omkring med det, och 1 märke SI, det e inpirncip mer lr mindre d märket du kan få spö för, låt grabbar som kan stå för skiten ha det som ''deras eget'' precis som alla andra wankers springer runt i J.Lindeberg, det gör inte pojkar av modell tyngre.
Och det är inte bara fjortisarnas utseende som kan göra folk pissed, deras kläder tror jag inte folk bryr sej så mkt om förutom 96 jeans,
men dem e sköna så wahtever lixom jag har oxå sådanna, men det folk stör sej på a.n.g. fjortisar är deras attityd, många, inte alla, många har en väldigt dryg å bitchig attityd och tror dem rular världen.... så tänk på det oxå fjortisar.. å ni grabbar som går runt med SI, ni har gjort ett val, många av er säger ooh tröjorna e så snygga, men vafan jag kan nästan grrantera att d finns Stonie ''look a like'' tröjor nånstans utan badgen..

2007-10-12 @ 22:19:52
Postat av: isabella

haha den där kommentaren sög

2007-10-13 @ 17:04:58
Postat av: anonym

inte konstigt att du inte har något emot fjortisar... du är ju en själv ;s

2007-10-17 @ 18:23:20
Postat av: isabella

men jag har inget emot dressers heller men jag är ingen dresser? ;S

2007-11-07 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0