chapter 26 yeah

måndag igen och jag har kirrat ett musiknedladdningsprogram yeah! låter fett noobigt men jag har aldrig tagit mej an att skaffa ett.. yeah!
jag tror jag har laddat ner mer än 100 låtar på mer än en timme nu.. mest tiesto, axwell, sebastian ingrosso, laidback luke och steve angello .. lite fedde le grand också på det yeah!
ohh hela helgen var jag med underbaraste simon!
fredag chillerillade både han och jag i  min soffa framför tvn hela kvällen, as sega.
lördag åkte jag på clubfest och han iväg på bärskväll me grabbarna.
mm sbn sög, det fanns säkert en baslåda med i musiken men den hördes knappt,vi fick stå i kö utanför i en timme och en kvart (ISKALLT!), sen där inne fick vi stå i kö i 30 min för garderob, musiken suger...ingen bas.. inget bra drag.. inga dekorationer.. pinsamt.. sen när vi ska sticka vid halv 2 så får vi stå enu en gng i kö för garderob ( där natta fick stå ensam SORIIII!<3 ) i nästan 45 min.. det var sista besöket på stockholm by night iaf tack och hej!
efter festen så hämtade vi upp sötasimon vid gullmars så fick vi sjuts hem (tack amandas pappa!) sen drack vi te och myste och pratade lite om kvällen.
dagen efter vaknar vi upp och åker hem till simons mormor som fyllde 67 år! wow! det var jätte mysigt, han kusiner (tror jag att det var?!) var såå söta, små ungar som sprang runt, kröp under borden och kutade runt och busade, sjukt söta ungar!
efter det fick jag sjuts hem av simons familj och hela vägen hem satt jag och simon och kollade på min föredetta ipodvideo (jag har gett den till simon) på filmen austin powers, klockren film haha.
och imorgon ska jag få träffa min sötaste simon och vi ska fira en månad ^^  wow vad jag är kär i simon!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0