chapter 28

jag är så jävla glad.
i tisdags så var jag och sötnosen på bio, vi skulle igentligen äta på resturant men det blev inte av så vi stack till burger king ist! yeah ? :D sen åkte vi hem till mej trötta och myste litegrann i mitt rum och sen somna fort.
han var ledig på onsdagen, det var inte jag men det struntade jag i. men jag var faktist påväg till skolan i ngra sekunder! men sen när jag skulle gå in i rummet för att säg atill simon att jag skulle gå så bara låg han där och jag fick inte fram ett ord.. sov där som en liten hundvalp sjukt söt! jag bara log och slingrade mej brevid honom och la armen runt hnm och av han en puss. glömde helt bort att jag skulle till skolan...yeahright jag stannar hellre hemma med sthlms finest än att gå till skolan. så den dagen var bara gos och gull med simon raringen. <3
när han skulle hem vid tolv och jag tänkte att nu kanske det var dags att gå till skolan så innan vi skulle gå så kom det upp att man kanske ska bädad sängen innan ngn annan komme rhem och ser den omtumlade sängen så gick in och gjorde det. när jag skulle flytta på kudden så låg mitt schema där skulle precis ta bort det men så såg jag vad det stog på baksidan     Simon <3 bella  Älskar dig <3   sjukt söt, sjukt söt är min bara min pojkvän!


image16

Kommentarer
Postat av: http://zweigbergk.blogspot.com/

NÄMMEN VA SÖT!!!

2007-10-19 @ 09:02:11
URL: http://zweigbergk.blogspot.com/
Postat av: josefin

:D

2007-10-19 @ 18:38:38
URL: http://jwestberg.blogg.se
Postat av: Goode.

Måste säga bella att du använder ordet yeah lite väl mycket asså haha :D gulligt gjort av pojkvännen din föressten, grattis eller nått ? :P

2007-10-26 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0