chapter 34 wow..

mhm den här helgen har vart helt uppochner..speciellt fredagen jävlar jag hade kul men lite för kul..

fredag börjar med att jag åker till erikdalsbadet med ngra i klassen, kalas. efter det Mc'donalds sen hemgång.

sedan så pallrade jag och nathalie våra små rumpor till värmdö där de skulle vara fekke hos filippa och et blev det. först så käkade vi fem brudar alla as trevliga :) drinkar och chips o godis yeah!

efter ett tag kom det tre grabbar, lugna chillade bara. sen drack vi lite till och lite till.. sen kom en vattenpipa upp på bordet och alla skule röka, tre pipor hade vi yeah. det var chill, tjejerna hellde mest bacardi i min drink, vet inte om jag sa att jag ville det men dom sa det senare på kvällen, vi busade runt allihopa och dansade loss till musiken som spelades och vidare. jag jossan och filippa gick på toa jag och filippa la oss i badkaret, fast inget vatten som tur var!
jag älskar vattenpipa men det var ngt konstigt med den där, man blev riktigt jävla snurrig men det var skönt tyckte jag så varför sluta då tyckte jag.. jag kände att jag fick massa smuts i munnen och jag visade det för grabben bredvid han bara log och sa "det är bara svälja!" ja ba OKOK och gjorde det och tog enu ett "bloss".
när jag rökte den vattenpipan så andades jag först ut all luft som jag hade sen höll jag andan i ca fem till tio sekunder och sen vare bara att dra in och när jag blåst ut allt så gjorde jag samma sak om och om igen..vafan ere för fel på mej?!

jaja mera dricka mera rök och mera dans..wow vi hade kul men sen vare dags att dra sej hemmåt...hur nu det skulle gå till hade jag ingen aning om. jag var hur hög som helst, hur full som helst och kunde inte hålla balansen i mer än fem sex sekunder. men jag släpade mej fram och tillbaka till huset så tillslut kom det en bil som sjutsade mej och ngra till ut till motorvägrna sen så ramlade jag ur bilen och jag och nathalie försökte springa till bussen som åkte förbi oss på vägen. vi lyckades som tur var. vi kom till slussen jag hade spytt ca fem ggr. blä!
vi åkte tunnelbana till gullmars och väntade där i en timme på den andra bussen och det kom fram två vakter till mej o nathalie, och jag fick upp enu mer..blä

i bussen påväg hem så när jag satt där med nathalie så vare en tjej som satt framför och ba, här vill du ha tuggummi? papper? här haru vatten, ja ba ..shiet vilken ängel alla andra runtomkring ba typ, "fjortisäckel palla" jag hade faktist ingen aning om vad det var i vattenpipan..menmen
sen kom de en gubbe och snackade med mej och var astrevlig as shysst. jag uppskattade det verkligen!

men högpunkten var när simon kom äntligen fick jag vile i hans armar fast ingen puss fick han för jag smakade nog inge  gott.. (pinsamt)  men ja var lättad. vi väntade med nathalie på att hennes buss skulle komma.
jag och simon gick hem till hnm och jag somnade fort, och klockan var tre halv tre.

men jag vaknade väl ngra timmar senare jag kunde nästan itne andas jag mådde as illa, hela morgonen gick åt att spy hemma hos simon. jag grät för att jag mådde så jävla dåligt och simon älskling var med mej hela tiden och kramade mej dte hjälpte faktist att han var där jag ville bara dö verkligen men simon var där. om simon är där klarade jag det. han sa att det skulle gå över snart. jag spydde aska och vatten som jag druckit under natten fyfan.
och simon frågade hela tiden "bella vad ska jag göra jag kan itne göra ngt?:(" och fortsatte krama mej och trösta mej, och jag svarade bara snälla var bara här och han svarade tillbaks "såklart jag är här med dej hela tiden alltid med dej här inne" och han tog sin hand och la den på mitt bröst vid mitt hjärta. jag älskar dej simon.
sen efter ngn timme sa jag att jag ville hem och sova. eftersom mamma och pappa o gaston var i gbg och lillasyster var ohs farmor var vi ensamma hos mej hela lördagen och vi bara sov och slappade.
efter de mådde jag tusen ggr bättre.

lördagkväll var med simon polare, peffie och stina så kollade vi på the grudge 2..fast jag såg inte så mkt eftersom jag var upptagen med att hålla händerna för ansiktet jag klarar inte av kritvita kineser..sjukt äckligt!..det var så himla läskigt så att på natten så vågade jag inte ens gå på toaletten fick vänta tills det blev ljust.
fast att sova var inga problem, man är så trygg med  simon att ligga i hans armar. <3

söndagen tjänade jag och simon 400 spänn var. vi hjälpe till min moster att flytta hon och hennes killen möbler upp till nya lägenheten! jobbigt var det..först igenom en liten port sen en liten gård sen tre fucking trappor upp..wow de va jobbigt! svettigt med men endå kul.

men iallafall tack för allt. stort tack till grabbar och brudar på festen som hjälpte mej till bilen och tack till filippa att jag blev bjuden festen var askul! och tack till dej nathalie som hjälpe mej HELA VÄGEN till handen och att du tog hand om mej och köpte vatten, jävlar du är helt jävla underbar nathalie love you! <3 stort tack till simon som tröstade mej och tog hans om mej hemma hos hnm och kramade mej även fast hela jag var och såg förjävlig ut. du är bäst simon<3
jag ber hemskt mkt im ursäkt att jag ställde till så mkt knas det var inte meningen men tack uppskattar det stort!

ciao


Kommentarer
Postat av: joies

haha. johanna heter jag bella, inte jossan xD
skönt att du kom hem tillslut, å din pojkvän verkar vara kanon! glad för din skull.
pusspuss, :D
baka bullar for lajf, :D

2007-11-15 @ 21:11:15
URL: http://joies.blogg.se
Postat av: Anon

Jag anser att man borde kunna stava för att få behörighet att skriva i en blogg,annars är den inte särskilt dräglig att läsa; således tör du ej forsätta med det.

Att stava är inte samma sak som att ljuda orden i huvudet; och semikolon(;) är inte samma sak som ett
vanligt kolon(:), och skall inte användas på samma sätt.Lite variation skulle också förbättra din text. Detta är bara ett tips, ta ej illa up!

2007-11-22 @ 20:55:08
Postat av: isabella

ord polis? palla, läs inte om du störs så jävla mkt av stavfelen då svin.

2007-11-23 @ 06:50:20
Postat av: Anon

Läsförståelse är en viktig dygd; skrev jag, eller inte: ta ej illa upp? Jag bara undrar, lär ni er ingenting i eran skola? Att stava adekvat lärs ut redan i grundskolan; och om din svensklärare skulle se detta kan du allenast få IG. Ännu ett tips lilla tjejen: All kritik är konstruktiv kritik.

Jag anser att man när man är över tolv år torde kunna skriva en enstaka korrekt mening. Rättelser: "ordpolis", "då" används på helt fel ställe det är en interrogativt konjunktion inte ett infantiv; och slutligen, interjektioner används ej i skriftspråk. Sluta dra ologiska slutsatser om personer du inte känner!

2007-11-24 @ 00:26:46
Postat av: isabella

jamen såklart jag inte känner dej du anger inte ens ditt namn i dina tråkiga kommentarer, jag skiter i om jag skriver fel ibland, struntar fullständigt i om ngra äckliga "märken" kommer fel, skiter fullständigt i dej. även om jag skrev det här haha! och om du störs det så jävla mkt läs inte bloggen då wanker.

2007-11-25 @ 19:37:21
Postat av: Anon

Jag stör mig ej på dina otaliga stavfel, jag gav dig endast litet konstruktiv kritik; jag tror att mången mer skulle uppskatta din blogg om den innehöll mindre stavfel; och åter igen: Jag skrev taga ej illa upp.

Om du sket fullständigt i mig skulle du aldrig skriva tillbaka. Det är en slutsats dragen med en psykologisk process som säger att ditt pragmatiska förnuft kräver en väg att hävda sig mot en auktoritär som, i detta fall är jag; som begynte denna del i ditt psyke när du blev kritiserad.

Får jag bara undra varför lilla flickan använde sig av semikolon(;) isället för kolon(:) när hon inte visste vad det betydde?

2007-11-26 @ 01:02:59
Postat av: isabella

hehe jag tycker det är lite spännande om jag ska vara seriös att skriva med ngn med sånt roligt stavsett bara, du låter ju inte helt frisk att ta din tid (inte för att det tar så lång tid) för att kommentera en av miljarders bloggare, just min som jag igentligen har bara för att det är avslappnande att bara skriva av sej, du sitter alltså här och försöker fina till min blogg som du vill ha den, jag vill ha den som jag vill jag skriver som jag vill sådeså? om du har ngt problem med det, läs inte min blogg då :D din knäppa blogg wanker

2007-11-28 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0