chapter 12 bre

mm jag har inget att skriva men skriver endå..
kom precis hem från gympan i två timmar, nu tror ni säkert att jag gympar men nej du min lillasyster gör, och jag följer henne bara dit och hjälper till med redskap och grejjer.. jippie

igårkväll var vi ute allihopa, den enda som var full var micke, vi satt vid typ ett dagis och eldade och lite skit, träffae ngra nya och gammla vänner
och en annan kis om var med philip, måns hette han tror jag nog,först man träffar hnm hemma hos mej och han pratar konstant han andas inte, skrattar hela tiden. och måste bara lägga till att han vände mej uppochner (?!) när vi satt vid 29an .. varför? flippare sant, trevlig kille

OJ haha torkade precis upp te som jag spillt över tangentbordet, tur att det fortf funkar :D

nej men nu ska jag nog till nathalie flipparen och glo film bre!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0