chapter 14 keff

jag var i skolan idag är mindre sjuk än vad jag var igår. och dessutom slutar vi 12 så tänkte att jag iaf skulle kunna orka gå tre lektioner, vilket jag gjorde.
så nu är jag hemma och ska städa köket sen ska papi komma hem så vi ska hämta min kamera som vart på lagning, sen ikväll blire packa.
min helg är förstörd, jag vill inte åka till helsingland.

livet leker och jag saknar nattus, jag har inte träffat henne på as länge nu typ min lilla raring! <3

i skolan så stickar vi, så himla trist.. man känner sej fett gammal.
så tänkte jag såhär att när vi är typ 80 bast och sitter i gungstolen fett sliten med en blommigklänning och typ luddtofflor, kommer vi säkert se tillbaka på den där gången man satt i skolan och gjorde samma sak fast vi var tvugna, när man är vid 80 snåret så är man säkert bara kababel till att just sticka..
så att sticka i skolan kanske är en förtanke om framtiden när du tänker på förretiden.. eller nått :S nej nu slutar jag prata om det där det var bara konstigt

jag känner saknad av att tycka om ngn, jo jag tycker om mina homies dom är mina favoriter men att tycka om ngn.. "tycka om ngn" .. säga till ngn "jag tycker om dej riktigt mkt bara så du vet"  men jag tycker inte om ngn, jag måste inte tycka om ngn men jag vill, det är så toppen att just vara kär, men har inte vart det på ett tag nu, fast det kanske är bra att vara singel? eller ska man vara tsm med ngn? .. oh jag känner mej så oerfaren på singelliv, det låter fett diva som om jag hade killar hela tiden, NONONO! det är bara det att jag har långa förhållanden och hittar ny pojkvän på ngn vecka. efter min förredettapojkvän så känns det somom jag inte vågar chansa på ngn eller ngt.
verken förhållande eller strularunt.. och har faktist inte hittat ngn jag verklign tycker om. jag tror inte att anledningen är för att jag fortfarande tycker om mittex, jag tror att jag vet det iallafall

shit vad jag tänker måste sluta upp med det, fast det är fett kul att kasta runt med olika tankar men oftast är det inte så bra för det kommer ut med idiotiska saker oftast.. shiet
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0