chapter 17 jag är trött

passa dej för mej för att jag har långa naglar och kan rivas..dissa är jag väldigt flitig på måste jag säga...jag kan också skrika väldigt högt..bitas kan jag göra också  fråga wigger! sen stampa med klacken på din fot är inte heller så svårt..jag är 1.63 men låt inte bara längden skrämma dej jag kan ge mördarblickar som får dej att rysa "ABOU!", sen har jag världens starkaste morfar och han är tattare och har brytit en annans killes arm åt andra hållet ( han var vakt åt ngn fest han fick göra så... ) världens största playahead presser är jag också så passarej om du inte vill bli hakad.. får inte glömma att jag är aikare också, aikare ska man passa sej för dom är farliga från födseln, fett tungt.
fast om du bara kramar mej och är min vän så ska du nog få se att jag kramar dej tillbaks.




ciao

Kommentarer
Postat av: Nathalie

*KRAAAM*

2007-10-01 @ 15:50:32
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: Maaaarcus

Kooooooom då gnaget ;)

2007-10-01 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0