AKUUUUUUUUUUUUUUUUUT!

TRASIG BAJSKORV! Han kom in med en köttad baktass, mjauade som tusan min lille baajs.

image101

Hehe jaa min katt heter bajskorv, eller igentligen Bagera men han lyssnar bara på bajskorven, han är en bajskorv så han fick heta så liksom. Här har vi försökt att göra ett fint bandage runt hans tass som har blivit skadad på något konstigt sett. Biten av en katt eller räv, fasnat i något? I don't know, men här får han mat iallafall och han gluffsar i sig som den gris han är. LOVE YOU BAJSKORVEN.

Kommentarer
Postat av: Caroline Grönlundh

Söt katt! =) Själv har jag två hemma, dom heter Mysan och Bernard.

Svar: Ja, hjärtklappning, det var läskigt eftersom jag är den femte i min klass som börjat drabbas av det och min hjärtklappning höll i sig i över 2-3 timmar. Så det höll mig uppe.
Heh, neejdu jag ligger inte ens bland de bästa i min klass. stressen tar på oss alla och förstör min koncentration... Jag är dock bra på ämnen som engelska, psykologi och musik (alltså dom som jag tycker mest om).
Det är väldigt trevligt att höra att du gillar min blogg =D
Förstår vad du menar med alla modebloggare, det kan bli lite för mycket, liksom.

// Caroline

2008-04-03 @ 21:49:06
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, söt svans!

2008-04-04 @ 07:37:07
URL: http://kungmelker.blogg.se
Postat av: Madeleiné

Godmorgon! Tack detsamma :)

2008-04-04 @ 08:34:04
URL: http://madlenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0