bored & ignored.

Valborg idag, slutade halv elva och därefter gick jag runt på stan med Julia, Josefin, Sean, Wigger och Amanda. Köpte ett par svarta jeans från bikbok ( För bara 99:- värsta kapet! ) och ett långt linne från H&M Devided. Asnajs att bara tralla runt på stan med det fina vädret, OK nu regnar det but you can't always have it all. Ikväll troddde jag Simon skulle komma hem till mig istället ska han vara med sina polare. Det är najs, jag ska vara hemma, med famlijen, inte med mina kompisar, med familjen. Valborg sucks aight? 


Aja hoppas ni har det betydligt mycket roligare än vad jag kommer ha ikväll, Ciao Bellos.

 

Kommentarer
Postat av: Katja

yes, valborg sucks.
Själv ska jag plugga!

2008-04-30 @ 21:17:01
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Tessikatt

Valborg är överdrivet, orka se det som en stor sak en brasjävel brinner och folk är lediga och super, och om simon inte kommer till dig får du väll åka till honom?? kramisar

2008-05-01 @ 00:07:06
Postat av: Hanna

ja de är otroligt svårt med tatueringar faktiskt.

jovisst suger valborg lite ibland, men jag själv tycker att valborg är mer kul när man är 14 faktiskt. nu för tiden har man trevligt med vänner.
vi va inte ens och kollade på brasan igår ;P

ha en bra dag / Hanna

2008-05-01 @ 11:51:13
URL: http://hanybanany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0