Det är galna mig

C'EST FOLLE MOI.

1. Hur lång är du?
I mina drömmar är jag 1,75 men jag är inte längre än 1,63

2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag vill inte bli stor, men vuxna blir vi alla ( någon dag )

3. Vad pluggar du? Just nu? Inget alls, jag är slö idag

4. Har du långt hår? Japaa

5. Vilken hårfärg har du? Blondt, naturligt ickefärgat 

6. Sminkar du dig?
Inte så mycket på vardagar, skola bara och där behöver man inte vara fin för någon

7. Har du haft sex senaste månaden? Känns som länge sen, sist var i lördags med min käre pojkvän

9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vitt med lite svart typ

10. Har du kysst någon idag? Nej, vill däremot åka och pussa på min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0