finally the blogg is back.

Ursh vad länge bloggen vart borta känns det som! Har velat skriva och skriva och skriva men under två dygn har det inte fungerat, finally it is working.

Yeye kom precis hem ifrån älsklingen, myste lite och fick faktist sjuts till bussen på hans cross moped som han btw ska sälja men det var kul endå. Juste, vilket fint väder vi har tycker ni inte det? Idag när jag åkte buss påväg till älsklingen så var det så varmt att jag tog av mig jackan och svettades, värsta bastun! Schetet fint väder vi har nu i sverige, global uppvärmning, I love it.

Oho nästa vecka åker jag, me family, moster och hennes göteborgare och me boyfriend till Stöten och glider på snön i bara t-shirt. OK inte t-shirt men en tjocktröja bara, wiee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0