goodmorgning

Det är sol ute yey! Vaknade precis, gick till kylskåpet och hämtade en risifrutti, mums. Vill igentligen bara sova mera men mycket mycket bättre att gå upp och vara pigg till skolan så jag hinner ta igen allt jag missat. Trotts allt så är det ju inte mer än en halv månad kvar tills vi går ut grundis, BIG YEY! Så måste kämpa på för lite extra poäng ( det behöver jag ) och självklart för Beach 08 ( kommer jag inte klara troligen men..ja..kämpa )

Ne nu ska jag kolla om det går att lägga upp bilder, det gick nämligen inte igår att göra det så gör ett nytt försök!

image108

YEY det funkade ju! Ja här är min otroligt söta pojkvän, vi har antingen kommit hem från att ha åkt snowboard eller väntar på att få åka I don't know, spelar guitarhero gör han iallafall. Jaja ska kila nu från datan, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0