grilla

Igår så var det rock-konsert på Fryshuset, var där med Johanna, Wigger, Roberto och Älsklingen. Det var najs faktist, iallafall det bandet vi gick dit för att kolla på, men bandet innan skrattade jag bara åt. Killen som sjöng han var riktigt dålig på det han gjorde, han la sig ner på scenen ( som btw inte var så stor ) och "sjöng"/gnällde/ylade, i början när han headbangade så ramlar han framför trummisen, men vi hade ju kul iallafall. Gick i ett par klackar som inte kanske var så passade för att gå långt, det kändes som att skorna gnagde av mina lilltår. Har jätteont nu och feta skavsåren. Ajajaj..

Men fick vakna upp med Simon brevid mig iallafall och inget kan förstöra dom minutrarna jag har med honom då. Idag ska familjen grilla och spendera tid med våran nya familjemedlem söta Lisa, just nu putsar vi fasaden på huset och gör rent grillen. Yey..?

Någon som vill hitta på något ikväll?


Kommentarer
Postat av: Anna

Grilla! Det är SOMMAR!

2008-04-20 @ 15:44:06
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0