hejjj

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Idag har jag haft halvdag eftersom jag och wigger skulle på balkomitté möte om musiken och så fick jag sluta efter lunch. Direkt efter det drog jag mig till stan och fick tag på kära Stephanie som fick gå runt med mig någon timme och kolla allt möjligt, vi hittade allt från indianskor till låtsas kompisar ( som var små kuddar, lika stora som tummen ungefär ) Jag tror faktist att jag skulle behöva en sån där "låtsaskompis" pågrund av min socialfobi som jag och Stephanie driver om i varje samtalsämne som kommer upp. Jag gick också själv i stan i en timme eftersom hon var tvungen att lämna mig alldeles ENSAM i stan för att hon skulle dansa.

image100
oj lite stor bild kanske...


Imorn är det nationella prov i engelska, hör&läs förståelse, jag tycker om engelska så jag hoppas att det går bra för mig imorn. Wish me luck brats.

Kommentarer
Postat av: elina

nationella i engelska har vi också imorgon.. :/
men jag får väl önska dig lycka till iaf! :D

2008-04-03 @ 22:47:45
URL: http://elinanorlen.blogg.se
Postat av: julia

otroligt fina ögon :)

2008-04-15 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0