HONEY

I'M HOME!
Borta bra men hemma bäst?
Borta, inge plugg, sova länge, äta godis, chillerilla hela dagarna
Hemma, plugg, träna, upp tidigt, stressaaaaa. Nej jag överdriver, det är skönt att vara hemma. Inte en meter snö överallt som i Stöten så pretty pleased. Synd bara att jag inte får vakna upp brevid Simon varje dag som jag gjort hela veckan som gått, yeye. Men vad kul det var att åka snowboard och bara vara, hur skönt som helst ju. Det snöade minst 5 decimeter varje dag och vi fick nästan ingen sol alls men man ska inte klaga, det var mysigt. Stugan vi hade kan inte jag kalla stuga, det var fan modernare och nyare där än det är hemma, sjykt najs. Undra om någon har saknat mig här i Tyresö, inte någon förvåning om någon ens har märkt att jag vart borta men saksamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0