in the middle of the night

OK, det är mitten av natten och jag kom precis hem från grannen. Familjen var på middag hos granne med grönt hus, studsade lite stuttsmatta emellanåt. Det började bli tråkigt efter ett rätt långt tag, så stack hem till granne med gult hus och kollade på film med några kisar, yey. Hmm Simon sötnos sov hos mig inatt, myspys <3 Btw så sov jag hos honom i torsdags tills fredagen och kom då en hel timme försent till slöjden, wow vad intressant.

Varför jag inte bloggat på, tre fyra dagar? är för att solen har vart framme och jag har tagit vara på den väl med att vara ute ganska mycket, but i'm back! ( och det är ju verkligen folk som saknat mitt skrivande.. ne ) Jaja imorn ska jag ut och springa, men nu ska jag springa till köket i mörkret och fixa te. Gonatt allihopa, ciao.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Oj, tack så mycket! :D

2008-04-27 @ 00:32:06
URL: http://fairlyfly.blogg.se
Postat av: jen

haha, hur kan man inte tycka om tjejkvällar?;)

2008-04-27 @ 20:11:31
URL: http://jenelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0