it is burning, my mouth

Precis ätit en halvtonyttig middag, spaghetti med köttfärs och någon otroligt stark krydda till, känner hur det bara hettar i munnen just nu. Men damn it was goooood! Lyssnar på Imogen Heap när hon sjunger Hallelujah, den är så härlig den låten. Den förekommer ju också i the O.C ( där andra av hennes låtar är med som Goodnight and go ) när Ryan bär Marissa i sina armar efter hon dött, jag ryser av tanken. Har inte sett själva avsnittet ( missade reprisen igår, argh! ) Jag känner verkligen att jag vill ha alla O.Cs säsonger på dvd, innan gillade jag inte den serien alls. Men efter jag har sett alla repriser som kommer mellan alla andra B program vid fyra-fem-sex tiden, så har jag börjat tycka om det så det bara skriker om det! Någon annan som är ett fan av the O.C?

Jag har inget plugg idag, och inget att göra. Någon som vet något som kan underhålla en seg tonåring?

Kommentarer
Postat av: Saara

Jag läste franska i 8:an, 9:an, 3 år på gymnasiet och efter det en kurs på högskolan och lite då och då på egen hand... jag tycker om att läsa böcker, för jag vill egentligen kunna franska på ett sådant sätt att jag kan prata och förstå... årkar ju inte med alla grammatik....

Hallelujah sången är så fin och sorglig!

2008-04-17 @ 18:47:44
URL: http://silkesband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0