jag

HAR HITTAT MIN BALKLÄNNING!! Den är babyrosa och så lång som ner till fossingarna, det ser ut som en prinsesssa kunnat bära den. Oh den är så sjukt fin, hoppas bara jag är lika fin i den som modellen som har på sig den. ( nu menar inte jag att jag vill se ut som modellen, jag menar att jag vill att själva klänningen ska sitta bra på mig ) Skräddarsydd balklänning in my ass den här ska jag ha! Tänker däremot inte lägga upp bild på den än, det blir någon gång i Juni den kommer, typ samma dag som jag ska ha på mig den. Ja alltså den 10 Juni. MAHA 

Kommentarer
Postat av: Natta

tack så mycket :) hade också en rosa balklänning men jag fick halsfluss på balen så fick aldrig gå =/ allt var klart..

2008-04-01 @ 23:51:22
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0