kan finnas spår av ironi i detta inlägg, men det mesta är sanning

I hate Donken. Mc'donalds, de gör vidrig mat som är fullproppad med äckligheter. De är otrevliga emot sina kunder, plus att dom ta världens tid på sig när man ska beställa. Jag har slutat vistas där p.g.a ett lureri som jag gick igenom där, nu ska ni få höra. Jag gick in för att köpa en meny som kostade 57 sek, fast jag är inte så förtjust i de gigantiska colorna som dom har där så jag beställde en liten. Därför fick jag istället betala 67 sek, OK det är tio kronor. Men varför ska jag få betala mer för maten även om jag vill beställa mindre? Jerks, jaja sen med tiden har jag börjat se deras sett att lura Sveriges folk på pengar och deras vansinniga taktik att sno andra människors hälsa på deras osunda käk. Blä på Mc'donalds, någon som är med mig? ..

image120
OK en riktigt dålig bild, men jag kan inte säga att logan är finare.


( Måste göra ett bekännande innan jag publicerar detta inlägg, jag kan faktist köpa deras Mcflurry, visst jag skäms men 10 spänn för lite mjukisglassis är väl endå lite fyndigt? Dessutom har jag lite funderingar på att dom faktist inte lyckas mixtra något med mjukglass, som att lägga in extra kalorier eller något. )

Kommentarer
Postat av: showiit

SV:Aaa jag vet den bortförklarningen i sig måste ju bara ge straff;)
Nää dónke is the shiit och det där med 67kr det måste bara ha vart en engångs grej, annars är dem ju helt sjuka!

2008-04-22 @ 19:45:42
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: Erik

Maten suger. Men Glassen, det är underbart!

2008-04-24 @ 22:32:37
URL: http://egocentrico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0