Oh no, not monday again..

Har precis gått min promenad, men idag tog det faktist bara 35 min?! Jag måste nog börja ta en annan väg som är längre. Igår så skurade jag verandan, har en liten bit kvar som jag ska göra klart idag. Så hade jätte ont i händer och armar på kvällen, btw så var jag jätte trött vid typ 20.0 så jag somnade till typ 21.0 eller nått. Skumt.

Ikväll ska jag på någon slags Jensen tema dag, jag och mami ska dit och få se hur de arbetar typ. Jensen Västra dåra, någon annan som ska dit?

Ska dricka upp mitt te nu och byta kläder, Ciao.

Här trampar Mike och Sean trampbåt, från i fredags.
image121

Här drar Wigger upp Mike, yey
image122

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, jag och mina kompisar har också åk i den där båten, fett rolig xD

2008-05-02 @ 20:05:20
URL: http://lajssa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0