Plastic fantastic?

image109

OH ISN'T SHE A BEAUTY? Nej snarare the beast. Kollade på msn nöje alldeles nyss och fick skåda denna varelse ( vet inte om jag kan kalla det människa ) Jag kommer ihåg den här tjejen från tidigare från någon internjuv jag sett på mtv eller något sånt, hon sa att hon ville se ut som en katt. En katt? Som är hårig, har svans och slickar rent sig i rumpan med sin tunga? OK.. Nej ska inte hacka så mycket på plastikoperationer, en kändis jag vet är förbannat snygg nu än vad hon var förut är ju bara Sharon Osbourne. Hon var inte den vackraste innan hon opererade sig, hon såg ut som 50 + faktist..

image110

Hade ingen gammal bild på henne, men här är hennes resultat för plastik operation, ingen dum doktor som mixade ihop den här blomman aight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0