prelumenär sökning

Shiet vad nevöst, nu ska jag kolla vart jag kommer in prelumenärt ( eller hur fan det stavas ) ....



Men, va ska det stå såhär? Det ser ut som vanligt, fast det står "Alla intagna" och din poäng, intagningspoäng och stuff. Har jag kollat rätt nu eller är jag helt ute och cyklar?.. Aja om det är såhär det ska se ut så har jag kommit in på det gymnasiet jag har velat komma in på hela tiden. Men jag vågar inte ta glädjen i förskott, och sen förstöra den med ett misstag, BIG NONO. Någon som vet hur det ska se ut?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla Intagna betyder att alla som sökte till den linjen kom in på det antalet platser dem har i sin skola på den linjen :D vilken skola blev det?

2008-04-17 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0