balkomitté

Japp nu kom jag precis hem från Balkomittén som var på nybodas fritidsgård, var där med Wigger träffade Robin och Felicia där också! (Som jag "kände" fårn innan) sen var det lite mer folk som jag kände igen alla var jätte trevliga, inte för att jag pratade med ALLA men endå. Det var skönt att det var så många som var angagerade i vad vi skulle göraav Balen som är den 10 juni. Man fick ta hand om dekorationer, musik, maten t.o.m inbjudningskorten var ett slags arbete! Najs. Jag hoppas på det bästa när det gäller balen, jag vill att det blir en najs kväll inte för att jag är så bra polare med många som ska dit men det verkar bara så kul, liksom bal? Hur många gånger går man på en bal i sitt liv? Yeah. Men undra om folk vill ha mer fest än bal, eller en riktig bal som "kungligheter" går på? ..

bal?                                                                                                                                                  image76  
image75
party?         

Vad skulle du vilja ha mest?

puss

Kommentarer
Postat av: Nattelius

Ohooow, den va ju svår ! party hallå

2008-02-19 @ 16:03:43
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: Goode

Bal såklart! Föressten, ja alla var jättetrevliga, dom sa inte så mycket men iaf ;)

2008-02-21 @ 20:19:51
URL: http://g00de.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0