dagens outfit

Dagens Outfit? Att ta kort på vad man har på sig på dagen är för mig helt onödigt, jag tycker däremot att det är intressant att kolla på andra som tagit kort på sig själva med dagens. Jag går i skolan fem dagar i veckan ( vilket alla sveriges ungdomar i min ålder oftast gör ) och jag är inte den personen som piffar upp mig för att gå till skolan och plugga? Nejhe OK om jag ska träffa pojkvännen, han vill man alltid vara fin för men spackel och party dressers till skolan? Det är bara jobbigt, OK jag måste erkänna jag är ju inte heller den personen som går runt i mjukisar heller. Det bara går inte, men jag skulle aldrig orka sminka mig ordentligt och ha finkläder till skolan? Hur orkar ni? Ni är helt otroliga tjejer, jag menar inget illa med dagens outfit jag är bara imponerad!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0