det snöar ursha..

Vaknade upp brevid min Baby idag, vi hade det myspys hela kvällen igår. Yeah det är då livet är som bäst. Ikväll ska jag ut med Amanda skulle jag tro, men tvekar lite när jag kollar ut på vädret, det snöar, det snöar brutalt.. Ursha jag som trodde vi skulle få vår snart jag. Vad härligt bara gå ut med en tunn rock, skinnjacka eller tjocktröja över och inte behöva frysa, det är sjukt soft med vår. Men nej snöa på bara..
 Jag är klar med min ansökan till gymnasiet! 11 st blev det, tio i stockholmstad och en här i tyresö. En estetisk med Bild -formgivning, en Teknik Design och arkitetkur, ett fåtal Sam ekonomi och det populäraste var Natur. Jag vill helst komma in på mitt förstahandsval, inte för att det är så stor chans faktist men man kan väl alltid hoppas.. Det hemskaste vore ju om jag kommer in på mitt sista val som är Tyresö Gymnasium, typ strandskolan nummer två? Jag skulle uppskatta att inte gå grundskolan om igen. Aja ska inte tänka på det där så mycket nu, behöver plugga upp mig så jag kan komma in på det linjer fan kan ju inte gå runt och önska att jag kommer in måste ju göra något för att kunna förverkliga mitt hoppandes också! Eller nått.. Inte nu iallafall, det är helg då ska det vara sooova och mysaaa inget plugg BIG nono.

Kommentarer
Postat av: Nattelius

Oroa dig inte du kommer komma in på nått annat trust me, tyresö finns inte med på din lista enns if you know what i mean. ! :) hoppas klänningen funka :D love u

2008-02-15 @ 19:22:17
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: isabella

maha jo man kan ju hoppas liksom, jaa kläningen var as najs tack för att jag fick låna den det är bara säga till när du vill ha tillbaks den så kommer jag med den!

2008-02-16 @ 16:27:39
Postat av: Anonym

Jag har redan sagt att du kommer att komma in!

2008-02-16 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0