en fredagkväll som spolas ner i babysitting

Damnit jag lämnade in min kamera idag, jag hoppades på att få ett dumt kvitto och därefter skulle jag kunnat ta ut pengarna och använda dom till något vettigare,men sjävklart så ska dumma fula expertidh*ran säga att han ska lägga in kameran på lagning, om jag vill ha den lagad så kommer det kosta några hundralappar plus den idiotiska frakten som kommer gå på 900 spänn, inte nog med att jag är snart luspank på cash. Nedrans bidragsfuskare. Jaja nog med grubbel, jag är barnvakt (woho) världens bästa, sitter framför datan och fördriver bort tiden så effektivt som möjligt, ursh vad jag är hemskt. Det hade vart lite roligare om typ Simon hade vart här, kunnat gosa litegrann.. men han är på Heavy Metal konsert i Norrtälje typ och Stephanie är i Karlskrona med sin mami.. Fredag, fredag.. min fredag spolas bort med det här, hjälp mig. Fast jag har lekt lite på Facebook det är ju jätteroligt! (overdrajv) så det är väl det jag håller på med nu, på en fredagkväll.. buhu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0