Imorgon så..

Imorn fyller min käre bror fjortis, köpte present till honom idag! Åkte in till stan med Kevin för att han skulle ha någon keps/mössa men hittade inget, men vi hittade HB Anton! Jävlar det var länge sen man träffade den kisen, trevligt nog så hängde han med mig och Kevin igenom Åhléns City och drack upp min latte. När Kevin skulle åka hem så stannade jag i stan med Anton och träffade hans kompisar istället, pallade inte åka hem och slöa framför datan (vilket jag gör nu) som jag var helt säker på att jag skulle göra om jag åkt hem. Ja så istället gick HB och jag runt en jävlabit i stockholms stad med hans två grabbar. Sen när grabbsen kommit till deras final destination (gymmet) stack jag till Tyresö Centrum och köpte ett tufft grattis-på-födeseldagen-kort till min Brysh.

Imorn är det mitt första Nationella Prov, det är i svenska Läsförståelse, alla säger att det är busenkelt men vad vet jag själv liksom tänk om jag inte fattar någonting? Föresten så drömde jag inatt att jag kom försent till provet! Bortsett från att det var sommar var den sjukt verklig, så när jag vaknade av att hemtelefonen ringde var jag lättad men pulsen var fortfarande uppe i 100. Tänk om den betyder att jag inte hinner bli klar med provet? Jag vet att jag kommer i tid jag går alltid upp när jag ska till skolan om jag är hemma och sover, alltid. Men oh jag vill inte torska, om alla säger att det är så enkelt så blir man ju lite lättad men endå lite mer nervös för tänk om du får Underkänt på provet, fatta vad galet pinsamt det skulle bli? Shiet..

Imorn så har jag och min Baby vart tillsammans i 5 hela månader! 20 veckor, underbart! Vi ska först vara hemma hos mig så jag kan få fira min bryr lite, fast han ska få min present först, och det ska bli på morgonen, jag hoppas han tycker om den, om inte så tar jag den! Maha. Sen ska han och jag nog försöka dra oss till stan och hitta på något, vet inte vad men något ska det väl finnas? Jaara.

IMORN KOMMER FET-TISDAG! DÅ FÅR MAN ÄTA SEMLOR! Äntligen en dag man har en anledning till att ha en ursäkt för att kunna äta något med drygt 1000 kalorier utan att känna ångest, imorn SKA man äta semlor det bara är så. Mumsi!

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0