ont i ryggen

Ursha det hugger till i ryggen hela tiden, känns som om det är någon som trycker in en kniv och snurrar den på min vänster sida ibland. Som idag när jag var på H&M och letade bh, så ba "HUUUUGH" kom ur mig för att det klämde verkligen till i ryggen, lite pinsamt eftersom det var nästan knäpptyst där inne men whatvever. Buhu smäärta. Ja men jag har vart rätt duktig idag, åkte och simmade direkt efter skolan och bastade bort kloret efteråt. Men jag luktar fortfarande brutalt mycket så bastandet hjälpte inte så mycket haha. Yeah det är skönt att man slutar 14.00 varje dag den här veckan, förutom på fredag då slutar vi efter lunch. Ojoj snart ere helg, har inte träffat min Baby än på hela veckan, OK det är onsdag men endå? Ikväll är det Grey's! Det måste man ju bara se, O'malley ska dumpa sin fru idag, det får man bara inte missa! Någon annan som följer Grey's? Jag letar fortfarande balklänningar som kan ge mig insperation, min ska bli skräddarsydd, av min morfars kvinna. Maha!
Här är några långa "prinsesskläninngar" om någon är sugen! Kan ni tänka er det där fast i silke? Wow..

image79


kramisen

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja lätt att man följer Grey's :o typ bästa serien någonsin!

2008-02-20 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0