Phsyco

Vart hemma hela dagen idag slappat, glott tv och hängt tvätt.. trååååååk. Fan va Jerry Springer (om han heter så i efternamn?) programmet är dåligt, för er som inte vet vad det är för ett program så handlar det om dumt Amerikanskt folk som vill säga pinsamma sjuka saker i TV. Folket är ju galet pinsamma där det är ju sjukt, tjejerna slåss som katter, sliter av varandra kläderna, kastar stolar/skor på varandra och skriker som apor för att dom precis fått veta att dom har knullat samma kille hur länge som helst istället för att bete sig som en VUXEN och prata igenom det. Idag t.ex när jag sappade förbi det programmet så var det en kille som hade vart tsm med en tjej i 6 månader, de hade haft sex 3 gånger under sin relation, det han säger till henne i tv är att han vart manlig prostituerad hela sitt liv och att han är homosexuell. Det första jag tänkte var ju typ nästan "WTF?!?!?!?!"
Stackars tjej, vart tsm med en jävla hora (plus att hans mamma var hora) och att han inte ens var intresserad av  henne det minsta, man är ju fucking sick om du säger det i tv? eller har jag fel? Varför skämma ut sig på detta vis.
Dessutom! Det där phsyco programmet har ingen mening heller, när allihopa som vart med fått lättat sitt så är det slut, han ger inga råd han frågar mest, Jaha hur känner du nu då? Arg? Aa jag förstår. Vem åker du hem med? Det här kom väl lite hastigt va? IDIOT! Hans program finns bara för att kunna skämma ut folk, ursh ursh ursh! Som sagt hur kan man självvållet gå med på att skämma ut sig på detta vis. Och hur kan man vara så ond att man tar med sin ickevetande flick-pojkvän till det programmet och skämma ut henne/honom på det settet?

Nationellt prov imorn again.. i 2,5 timme ska jag sitta och skriva en uppsats hjälp! Tider kommer säkert inte räcka för mig, urhs så läskigt!
Min mobil funkar inte! :( Den har vart död i fyra dagar nu buää.. urshi!

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom får lite pengar för att säga
sånt där förstås men de e galet ändå, typ som "americanfunniest home videos" publiken får pengar för att sitta där och fejkgarva åt alla tråkiga klipp.. vissa är ju kul men hallå :P Nationella suuger... gick skit på förra men lycka till bästus !

2008-02-06 @ 22:07:23
Postat av: Nathalie

// nattelius

2008-02-06 @ 22:09:40
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: Nathalie

// nattelius

2008-02-06 @ 22:12:14
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0