shetet inlägg

Gjort gymnasieval, känner mig inte helt nöjd och klar än men har nu 12 stycken på listan.. Det som måste vara klart på fredag shit! Imorn är det alla hjärtans dag! Då ska jag mysa med Simon hela dagen och hela natten! jag fick en liten förtidig alla-hjärtans-dag present av lillasuster alldeles nyss, jätte söt. Oh snart ska jag till bussen och möta Nattus Bästus (tack för att jag får låna din jättefina klänning!) och jag har fortfarande inte pluggat klart No.n än som det ska vara förhör på imorn, måste läsas ikväll.. Har inte heller köpt en alla <3ans dag present till Simon, måste göras så fort som möjligt imorgon! Ojojoj vad stressigt.. brat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0