tjejmiddag

Jag kom nästan precis en timme föresent, jag har samma kläder som jag gått runt med hela dagen, jag hittar inte hem till henne sista biten och jag har C blommor med mig.. dom var inte ens på B nivå. Men jag kom ju tillslut, jag var helt säker på att jag skulle vara knäpp tyst hela kvällen men det slutade med att alla faktist pratade och skrattade med varann. Det kunde bara inte bli bättre. Så jävla glad för att jag gick, jag tvekade nästan femton ggr innan jag kom dit. Tur att jag inte höll med tvekarna. Kvällen blev lyckad iallafall Amanda, tack för inbjudan. Jaja idag är det fredag och ingen fest för mig för att jag ska vara barnavakt åt mina småsystrar Lisa och Patricia. Men det är väl lika kul det? Yeah.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0