en grå dag idag.

Har precis tvättat bort "ansiktsmasken" från fötterna.. Fast det var en "mask" man skulle ha på fötterna, men fotmask låter så äckligt, så det får bli fotcreme? Ah, frächa fötter har jag nu iallafall, luktar blomma om dom.

Funderar på att gå en långpromenad idag, gjorde det några dagar förra veckan, 6 km varje morgon, skönt. Ska gå lite idag med, känner mig så lat av att inte göra något här hemma. Det finns verkligen ingenting alls att hitta på när vädret ser ut som det gör nu dom här dagarna, vad gör ni andra när det regnar utomhus? Jag får ingen lust att göra något alls när det är alldeles grått utanför fönstret när man vaknar.

Sliter med gipsskivor och plyfaskivor som ska upp på övervåningen till mitt nya rum ( ! ) Dom är hur tunga som helst, har  bärt upp 7 st hittills med min käre brors hjälp. Så nu är det bara 35 gipsskivor kvar och runt 15 plyfa.. uhuu. Men vill ha klart rummet så fort som möjligt, får balkong och grejjer. Färger jag ska ha i rummet är vitt, svart och silver. Vitt ska det vara på väggarna men en liten bit ska vara svart, men det ska vara tapet. Men jag har ingen aning om vart man kan hitta tapeter? Någon? Jag vill ha svart tapet med något vitt på, något mönster, symbol eller grej på bara, någon som har någon susning om vart jag kan hitta sånt?

Ska dra och köpa lunch till mina små töser som jag vaktar här hemma nu, Ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, ser man mina bilder på min blogg?

2008-07-08 @ 20:33:06
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0