Göteborg

Är hemma hos sötnosen just nu. I helgen var vi på Onrö där vi sov i en söt liten stuga och trallade med hans famlij. Vädret har ju vart sådär, har inte velat bada någonting alls, är så nojjig om det blåser ute. En riktig badkruka har jag blivit, när jag var mindre kallades jag för en knubbsäl för att jag badade så mycket ( och för att jag var the fat kid in the block jao, huhu ) men nu vill man bara ha sol och ligga och steka plus att det ska vara minst 25 grader i vattnet annars badar man inte. Varför då? Jag kan komma ihåg när jag var liten och tyckte mamma var så tråkig när hon bara solade hela tiden, hon ville aldrig bada, bara doppa sig EN gång, nu har man blivit likadan.. Har jag blivit tråkig när det gäller badandet? Kanske kan det bero på att man nojjar sig på komplexen, eller är det bara kallare i vattnet? Tankenöt.
Någon annan som känner igen sig?

Det kommer inte bli mycket skrivandes den här veckan ( för jag uppdaterar ju ofta ) eftersom jag rullar till baksidan av Sverige, GÖTEBORG, med Simon och hans familj. Ska leta efter något som lillasyster Patricia vill ha i födelsedagspresent, hon fyller ju hela 12 år på fredag. Ska tvätta bort sminket och sen krypa ner i sängen med sötnosen snart. Ciao bellos.



Kommentarer
Postat av: Fia

LOTTAR JUST NU UT EN BLOGGDESIGN ! tipsa dina vänner :)

2008-07-27 @ 02:31:35
URL: http://jennysofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0