Speciell

Jag känner verkligen att jag bor på landet, har bott i stan nu i några dagar och den luften som virrar runt där är ju bara avgaser kan jag tycka. När jag åkte hem idag och gått av bussen vid strand och andades in riktig luft, otroligt vilken skillnad det är på bara en halvtimmes avstånd.

(Byter samtalsämne och humör)
Det är helt OK när man kan råka möta någons blick, men i ca en tiondelsbråkdel av 1 sekund. Men om man har råkat möte främlingens blick, så kollar man inte igen. Nu menar jag alla människor på tunnelbanorna, fan vad jag hatar folk på tunnelbanor. Dom STIRRAR dom "råkar inte möta en annans blick" , de glor. Vilket kan få mig att vilja råglo tillbaka, men det gör man ju inte bara. Varför stirra för, det är så jävla fult.. *sur bella.

Det var sista natten inatt i stan med Simon, jag hade ju som tidigare sagt att vi skulle på bio, resturang, "party" sen mysa i lägenheten.. Men ändrade planer! Jag och Simon ska ut i skärrgårn med hans famlij, yey.

Nya topplåten, Toppen & Estet som döpt låten till speciell. Jag mår bra av den här låten, känner igen mig med vissa drag.. Ciao bellos.



Titta någa på ordet speciell, det låter som en bacill, sen om man säger det många gånger så låter det askonstigt sen när man ska säga det igen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

SVAR: jag har ett städjobb som bara tar en timme per dag och jag får själv välja precis när jag vill göra det, bara det är en gång om dan :)

2008-07-17 @ 21:57:01
URL: http://elllinorsvensson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Haha, jag går på jensen :p

2008-07-17 @ 22:16:56
URL: http://fjantig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0