äter frysta jordgubbar

OK, känns som om det var flera månader sen jag var inne på datorn. Känns som om jag faktist haft ett liv för en gång skull, maha.

Är jättetrött, även om jag sover bra så är jag jättehängig, kan börja fnittra när som helst för att jag känner mig så seg. Blä på segighet.

I helgen var jag kattvakt i stan åt min käre moster. Var i lägenheten hela helgen med min Baby och bara chillade, åt glass, glodde på jackass och handlade lite kläder då och då eftersom allt var så nära, wonderful. Ska få hänga där hela nästa vecka också, fetnajs.

Kollade på den nyaste Rambo igår ( som inte är så ny längre ) och den var ju grym! Han har ju så rätt med att det där gänget inte kommer ändra på något, för det gör dom ju inte. Det går inte att ändra på krig, det kommer alltid att vara krig tror jag iallafall. "If you don't have any guns, you will not change anything" Vilket är väldigt sant. När jag låg och kollade på filmen så sa jag hela tiden. Varför tar man bara inte alla soldater, alla diktaturer, och skjuter dom? Bara sådär rakt av, inget tjaffs, bara skjut dom. Fast då är ju vi "the bad guys" om vi tar till oss den tanken och gör det.. Eller om bara alla företag (?) som producerar vapen, bomber etc. till krig slutar göra dom? Det ska väl inte vara så svårt, då kan ju inga soldater sjuta mer! Hurra! .. Nee det kommer aldrig sluta vara krig det är bara så helt enkelt.

Ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

hahahah jaa usch på den fick värdens typ chock när jag såg den hahah hur kan man ens göra en sån klänning? och hur kan man ens köpa och ha på sig den hahah neej väskorna är skit söta :D

2008-07-07 @ 19:10:27
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Jonna

cool header.

sv: skorna kommer från Topshops hemsida.

2008-07-07 @ 19:40:14
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Gå bara in på www.myflashfetish.com så ser du ;D

2008-07-07 @ 20:03:00
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: sandra

ja visst är han söt ;D

ha de bra =)

2008-07-07 @ 20:03:35
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0