sommarlovsdag

Yeah det var chilligt najs i göteborg med Simon. Liseberg, bad, sightseen, mycket mycket mat, otroligt vad mycket mat de käkar. Massa fika iaf, skönt att vila magen lite nu när man kommit hem huhu.

I helgen fyllde min lillasyster Patricia 11 år, yey. Sen drog hela familjen ut på sjön, det var ju alldeles för varmt för att stanna hemma! Så skaffade mig en redig bränna under två dagar med sol och bad.

SItter här i min Kina-morgonrock som jag fått av min farfar när han kom  hem från Kina, den är rosa i silke och har fina blommor och blad på, mysigare än ett par pyjamas byxor maha. Det blir bad idag med mina små apor, ska nog ligga på stranden hela dagen faktist.

fötterna ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

i inlägget innan skrev du att din lillasyster fyllde 12 :) haha

2008-08-10 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0